субота, 13. јун 2015.

Nešto od sadašnji radovi.

Molim sve pre nego što počnu da čitaju i gledaju slike da rasprave sa sobom da ja nisam profionalac,ne koristim bogzna kako kvalitetnu oremu ni lakove a bogme ni neku kameru i zato vas molim da ne hejtate (ima nas svakavih na ovome svetu).

Uredu,ljudi.Pošto je pršlo mnogo vremena od mog uvodnog posta odlučila sam da danas izbacim čisto nešto što će biti tu umesto da čekate milion godina i da zaboravite na ovaj blog!
Za prvi post želela sam da napravim nešto vredno gledanja ali pošto nisam imala vremena prikazujem vam ovo u nadi da će se nekome koliko toliko svideti.Primedbe pišite dole u komentar ili mi se javite prviatno preko Gmail-a.

Sada neću pisati kako sam šta napravila nego ću staviti samo dve slike nails art. A vi ako želite detaljno o tome napraviću takav post.

Treba mi vasa pomoć.Pošto imam ideje za sledeći post ali nisam odlučila koja tema posta da bude neki toturijal nails art-a (može i iz ovog posta ili neki drugi) ili post tipa "Šta vam treba za nails-art?".Koju temu Vi birate? Pišite mio u komentar i hvala na vašoj pažnji.

1 коментар: