петак, 8. мај 2015.

Black Nails.

Zdravo,počinjem sa  mojim novim blogom koji je meni drugi po redu.On  ce biti o noktima ili o nails art-u.


Naime,imala sam blog koji sam odlucila da ''ugasim'' , tojest imam ga i dalje ali neću više pisati postove na njemu jer od sada ovde pišem postove. Radiću razne nails artove i razne recenzije proizvoda za nokte.Možda budem u budućnosti pisala neke postove koji neće biti o noktima i nails artu ali sve zavisi da li će te vi to želeti,hoćete li biti aktivni i koliko će moj blog uopšte imati čitatelja i tako dalje i bliže.

Zašto sam se odlučila da tema bloga bude baš ova koja jeste?

Ovu temu sam izabrala jer obozavam da lakiram nokte.I obozavam lakove ali stvarno obažavam!I to mi je nešto super i time se bavim u slobodno vreme zato sam odlučila da to podelim sa vama sve ono što radim i što znam.

10 коментара:

  1. Анониман8. мај 2015. 11:13

    Originalna tema za blog.Izgled je super.Srecno :**!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8. мај 2015. 13:34

    Srećno sa novim blogom. :)

    ОдговориИзбриши
  3. aaaj jedva čekam da počneš pisati evo ja sam se učlanila <3
    -emma

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, samo nastavi tako,imaš moju podršku :* Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Totalno sam uz tebe! Ja također OBOŽAVAM lakirati nokte tako da se s ovog bloga ne odvajam :D ☺♥

    ОдговориИзбриши
  6. sjajno ja spadam u ovu roze grupu devojaka :)
    Molim te poseti moj blog i postavi mi neko pitanje u toku je Q&A post
    Zeim ti priijatan dan

    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post, ako zelis zaprati nas i mi pratimo tebe. :)

    ОдговориИзбриши